Pole Plus

Paaldansen voor dames met een maatje meer

Pole Plus is een speciale les voor dames met een maatje meer. We hebben gemerkt dat een gewone les soms niet bij te benen is en dat daardoor frustratie of blessures ontstaan. Dit kan het plezier van paaldansen wegnemen en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

In deze les ligt het tempo wat lager en wordt er meer tijd genomen voor de warming up en de paaldanstechnieken. Zo kan jij en je lijf rustig wennen aan de intensiteit van de sport en vooral de leuke aspecten van het paaldansen ervaren.

Veilige opbouw

Omdat paaldansen een sport is waarbij je veel gebruik maakt van je lichaamsgewicht is het essentieel om de intensiteit rustig en veilig op te bouwen.

Werk aan kracht, conditie en lenigheid

Paaldansen is een leuke en uitdagende manier om te werken aan je kracht, conditie én lenigheid. O ja, en enorm verslavend om te doen!

Boost je zelfvertrouwen

Je leert elke week weer nieuwe en mooie moves in de paal. Je gaat merken hoe je elke week meer souplesse, lenigheid en attitude krijgt!

Kom je een Proefles volgen?

Je kunt altijd vrijblijvend een proefles volgen. Een proefles kost €5,-. Besluit je lid te worden? Dan is de proefles gratis.

Meld je eenvoudig aan via Fitmanager. Tot snel!

Praktische informatie

Voor wie is de les bedoeld?

De Pole Plus les is speciaal voor dames met een maatje meer, die mogelijk meer moeite zouden hebben met het bijbenen van de reguliere paaldansles.

Neem gerust contact op met ons voor advies.

Hoe ziet de les eruit?

We beginnen altijd met een goede opwarming, daarna gaan we oefeningen doen in de paal.

Alle oefeningen worden eerst door de docent voorgedaan en uitgelegd, daarna ga je het onder goede persoonlijke begeleiding oefenen voor je doorgaat met de volgende oefening.

We sluiten de les af met wat stretchoefeningen om de spanning van de spieren te halen en te werken aan onze lenigheid.

Wat moet ik aan?

Het is belangrijk dat je je vooral op je gemak voelt. Wel is het handig om een korte sportbroek, sportbeha en eventueel een top te dragen.

Een korte broek is nodig om de oefeningen in de paal goed en veilig uit te kunnen voeren. Verder paaldans je op blote voeten.